woensdag 29 februari 2012

Niet al wat blogt is happy


Vandaag staat onze kleine wereld even stil.
Geluk en verdriet liggen soms zo gevoelig dicht bij elkaar.
Waar de natuur maanden op zich liet wachten,
werd door de medische wetenschap toch werkelijkheid.
Een klein mirakeltje werd verwekt en maakte plaats voor intens geluk en liefde
Maar de natuur heeft een duistere kant en stelt de mens op de proef
het mirakeltje mag niet zijn en wat de wetenschap creƫerde,
zal de wetenschap nu noodgedwongen ongedaan maken.
geluk en hoop
wat gisteren nog was
verdriet en wanhoop
vandaag de realiteit
Mijn verdriet, hart en woorden zijn bij hen,
mijn dierbare broer en schoonzus
 ik weet dat mijn verdriet niet in de buurt komt van wat jullie zelf meemaken
maar ik wens jullie sterkte en ondanks alles veel geluk


(stilte)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...