vrijdag 15 juni 2012

Wim Ibens 2012

Na enkele weken doorwerken, zijn ze eindelijk klaar:
2 geselecteerde werken voor de prijs Wim Ibens 2012.
Het zijn 2 boekensteunen uit massief plaatmateriaal : boekensteun Stad & boekensteun Bergen 


Als de foto's niet zo veel zeggen, kan je ze vanaf zondag 24 juni 2012 gaan bekijken in het Zilvermuseum Sterckshof te Deurne -Antwerpen, samen met de andere geselecteerden natuurlijk.

Voor de rest gaat alles hier nu in een stroomversnelling geraken. Nog exact 7 dagen (verspreid over 3 weken) moet ik werken en dan begin ik aan een andere uitdaging. Ik kan nog 3 maanden alles voorbereiden omdat ik nog ouderschapsverlof heb. Maar vanaf einde oktober - begin november start ik als zelfstandige om me voltijds bezig te houden met het maken van juwelen en andere artistieke, professionele uitspattingen. De selectie voor deze tentoonstelling kwam onverwacht maar ik beschouw het als een positief signaal om er terug volledig in te vliegen en mijn kans te wagen. Na 5 jaar kindjes krijgen, huisje verbouwen, hoofd-kostwinner zijn, spring ik in een ander avontuur. Ik kijk er super hard naar uit en binnenkort lanceren we ook onze eigen website! Meer nieuws daarover later...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...