dinsdag 26 april 2011

nog even extra genieten

Wat gaan 6 maanden snel...
Het lijk nog gisteren dat onze kleine meid werd geboren en de verdiende moederschapsrust is nu bijna  voorbijgevlogen!
Nog een dikke 2 weken en daar komt de werksleur terug aan.
Maar ook wel een luxe dat ik 6 maanden van onze meisjes heb mogen genieten en zeker met het mooie weer van de afgelopen weken.
Ik probeer er nu nog alles uit te halen, zoveel mogelijk dingen te doen die ik wilde doen en er nog steeds niet van zijn gekomen. Beetje contradictorisch maar ik heb precies nog te weinig tijd gehad om van alles te doen of zou het aan mijn planning liggen of aan vriendinnen die in zwangerschapsverlof zijn of net bevallen en gezellig terrasjes willen gaan doen waar je dan rap een hele dag aan blijft plakken....
Steek het op een ander, das een goeie taktiek, zoals op deze super schattige Willem-Jan van 1 dag oud!
Pete-kindje van mijn liefste N


Of lekker genieten in de zon op ons armzalig - nog -te - renoveren- terrasje

En gaan wandelen met de meisjes

Pasen.... daar kan je niet aan ontsnappen

En niet te vergeten:  M werd 3 jaar!!!

2 opmerkingen:

  1. erg he, dat moment dat je na zes maanden terug moet gaan werken... maar het kan ook heel plezant zijn, weer eens wat anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft z'n voordelen, terug wat meer contact met volwassenen. Sommige dagen heb ik het gevoel alleen tegen kinderen te praten...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...