zondag 18 november 2012

2 is te weinig, 3 is te veel..????

Ons kleinste monster is net 2 jaar geworden.
En een vraag die bijna iedereen stel is: wanneer komt nr° 3??
Na 2 zwangerschappen,  2 bevallingen des hels, 2 keer borstvoeding waardoor er van mijn borsten weinig overschiet, hormonale allergische reacties, een gebroken arm tijdens borstvoedingsperiode en zo meer, riep ik van de daken: 2 IS GENOEG.

Het lot heeft daar dus anders over gedacht:














 Nr° 3 is in de maak.

Nu de eerste schok is verwerkt, kan ik me nu ten volle concentreren op misselijk zijn, slecht slapen, slecht gezind zijn, met mijn gezicht boven de WC hangen, me voorbereiden op een uitdijend en a-sexueel lijf , ...
Vrouwen die graag zwanger zijn, ik snap ze niet.

Maar erna zal zo ééntje:                                               Of zo ééntje:

in onze armen liggen...
Of misschien totaal een ander...

Maar mijn borsten zijn wel in omvang toegenomen (voorlopig, tot na borstvoeding zeker), dus er is toch één = manlief, die plezier heeft. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...