dinsdag 15 februari 2011

Armpje Ocharmpje




Nog 24 uur en dan ben ik hopelijk verlost van deze 5 weken durende 'blok aan mijn arm'.
Mijn liefste N vroeg 'wat heb je in die 5 weken gemist?'
Awel:
- Mezelf deftig kunnen douchen!
- Onze 2 meisjes in bad steken.
- Op een comfortabele manier borstvoeding geven
- Deftig slapen
- Veilig auto rijden en fietsen
- Onze meisjes liefdevol kunnen knuffelen zonder hen blauwe plekken of schaafwonden toe te brengen
- In mijn atelier werken
- Zwemmen met dochter M en haar neefje I op woensdag namiddag
- Sporten
- Kuisen (of toch ook niet ...)
- ...
Ik hoop dat de dokter morgen goed nieuws heeft!

Gr
C

1 opmerking:

  1. hopelijk mag het eraf! ik heb net twee maanden met een gipsen pootje gelopen of nee, gezeten. 't was niets..ook nog eens zwanger...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...