zaterdag 19 februari 2011

Zaterdag

Zaterdag, weekend!
Maar ééntje zonder meneer N! (die is ergens gaan helpen schilderen)
Vandaag alleen thuis met onze 2 meisjes. Niet de zaterdag zoals ik hem had gedroomd. Niet dat ik het niet leuk vind met onze kindjes maar na 3 zaterdagen alleen, verlang ik naar een weekend samen met ons volledige gezinnetje!
Ik zou zo veel leuke dingen willen gaan doen maar ik ben er zelfs nog niet toe gekomen mezelf te douchen en mijn pyjama uit te doen!
Mijn arm is wel verlost van de plaaster en geniet van de herwonnen vrijheid.  Maar nu kampen onze 2 dotjes M en R wel met een serieuze hoest en een snotwaterval! Gisteren nog snel hoestsiroop gaan halen want het is weer weekend en naar de dokter van wacht crossen is altijd zo'n gedoe. En meestal heb ik dan mijn twijfels over de diagnose en ga ik na het weekend alsnog naar onze huisarts. Dus nu maar even behelpen met de hoestsiroop en hopen dan het na het weekend al wat beter gaat.
Hopelijk kom ik vandaag nog in actie en anders zal het een lazy saterday zijn!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...